Eomaia organiza unhas vacacións para toda a familia.

O facemos en colaboración coa Fundación Mundonatura ,deste xeito xuntamos  esforzos para facilitar o servizo e a calidade do evento,  de xeito que sexa do interés de toda as persoas que gusten do disfrute en familia.

A oferta pasa por conferencias, obradoiros, e todo un ábano creativo e cultural que elaboramos con atención.  Contamos  que isto pode ser o principio dunha actividade que pode converterse en algo habitual e que sirva para recoñecer tanto os profesionais que temos  ofrecendo o seu saber e o seu ben facer como para que, como poboación, podamos ser receptivos a todas estas oportunidades de crecemento e realización.

Encuentro Parandata es VidaFarémolo nun enclave inigualable como é A Cañiza, na serra da Paradanta, viva polas súas fontes, os seus montes, o seu aire limpo……. dándolle un carácter particular de espazo de saúde e natureza.

É moi importante para a nosa labor ao servizo do benestar, ter esta oportunidade de compartir nun ambente relaxado, todo o que pode unirnos para mellorar o conxunto da sociedade.Podedes recibir toda a información dende a dirección da paxina web: www.paradantaesvida.com e tamén nos teléfonos 986 655060/610288889.

Para respirar vida, alegría, convivencia…………Achegate!!!!