LUCÍA GONZÁLEZ

Me he sentido desde muy niña ligada al arte y a la pintura. Mi madre era pianista, mi abuela bailarina, mi hermano es fotógrafo y mi hija es actriz. En una casa así es normal dedicarse al arte.

La pintura ha sido la puerta de entrada y de salida para muchas situaciones que me han tocado vivir. Viaje muy joven a Barcelona y viví los años ochenta rodeada de una explosión de arte que quería sobre todo escapar hacia delante de muchos años de censura y represión. Lo viví deprisa y cuando volví a Galicia el ritmo denso y pacífico de esta tierra me llevo a ir hacia dentro y dedicar mi tiempo a la formación y el trabajo en escuelas y colectivos.

Pinté casas, murales, hice escenografías, publicidad, rótulos y también, como no, cuadros.

Mi vida tiene una faceta social de compromiso y búsqueda. Acompaño a quien va a mi lado.

Ahora en la madurez de mi vida, éste año he sido abuela, vuelvo a reunir fuerzas para aunar en mi trabajo las muchas facetas de mi búsqueda.

Teléfono: 986 654 067/ 658799470
e-mail: luzia@fundacioneomaia.org

EXPERIENCIA PROFESIONAL.

No periodo que vai dende 1985 a 1996 impartí clases de debuxo pintura e manualidades en colexios públicos de Vigo. Asi como en Asociacións de Veciños e Casas de Oficios.

Dende o 2000 – 2004, traballo asistindo a persoas con daño cerebral na Asociación Alento en Vigo.

2004 – 2005: Cursos continuados como educadora de Masaxe Infantil en colaboración coa Asociación Pro-Lactancia Materna “Deleite”, no centro social de Coia-Vigo.

2002 o 2008: Monitora de yoga.

2007 “Luna Maya”
Estancia na casa de partos Luna Maya (San Cristóbal de las Casas, Chiapas – México) dirixida pola parteira Cristina Alonso Lord, asisto, como doula, durante dous meses, a mulleres en todo o proceso de maternidad, antes, durante e despois do parto, en estreita colaboración coas parteras.
Colaboro como voluntaria coa casa de acollida a mulleres.

2009: Fundo e Presido á Fundación Eomaia.
www.fundacioeomaia.org
info@fundacioneomaia.org

2010: Ponente no Congreso Internacional de Partería y Parto Humanizado “SABER NACER” San Cristóbal de las Casas, México.

2005-2018: Traballo acompañando a mulleres e familias no proceso de embarazo, parto e puerperio.

2003-2017: Educadora de masaxe infantil.

20013-2017. Traballo como arteterapeuta en sesións individuais e grupais.

2014-2015-2016-2017. Monitora de pintura e cerámica para nenos/as no camapamento organizado por Espazo Natura e Fundación Eomaia na Cañiza.

2016-2017. Acompañante e Monitora no campamento organizado Fundación Eomaia para nenos/as con outras capacidades no “Fogar do meu Burro”. Ames, Bertamirans. Santiago de Compostela.

2015 – 2016. Facilitadora nas formacións do programa da diputación de Pontevedra CONECTADAS 16, Monitora nos cursos de “Coidados á coidadora” en Mos, Pontevedra, e “Manualidades” en Cebreiro, Pontevedra.

2015 Arteterapía; “Os elementos e as emocións”. “Saude na sexualidade femenina” Monitora no CIM, Centro de Información da Muller, Concello de Soutomaior.

2016 Arteterapía; “As esferas planetarias” Monitora no CIM, centro de información á muller, do concello de Soutomaior.

2016 “Hábitos saudabeis”. Monitora no curso impartido dende o Gabinete de psicoloxía “Andares” no concello de Mos para grupos de mulleres e poboación en risco de exclusión.

2017 Elaboración da Tésis que serve como traballo para culminar á formación na Fundación Vivir un Buen Morir sobre a morte perinatal e as súas consecuencias na saude da muller e do seu eido. “ABORTAR, LO CONTRARIO A NACER. MORIR, LA CONSECUENCIA DE NACER. “

En otros sectores:
Organizo actividades artísticas e elaboración de murais, en Colexios Públicos.

Traballei no concello de Cangas entre os anos 1996 e 1998 elaborando escenografías para teatro e na creacción da cabalgata de reis do nadal.

Teño ilustrado libros e contos, e deseñado e ideado logotipos e rotulación.

Exposicións individuiais e colectivas.

FORMACIÓN

1992: Auxiliar Clínica, F. P. 1º grado, concedido o 13 de Maio, 1992. Instituto de Formación Profesional Meixoeiro, Vigo (Pontevedra).

1992: Metodología didáctica, en el INEM, entre os días 30 de decembro de 1991 ao 14 de febreiro de 1992 no Centro Nacional “B” Coia, Vigo (Pontevedra).

1994: Curso de Formación de Monitoras, entre o 6 e o 24 de xuño de 1994, impartido pola concellería da muller do Concello de Vigo (Pontevedra).

1999: Confección de material didáctico, entre os días 26 e 30 de abril de 1999. Impartido pola Concelería da Muller do Concello de Vigo, (Pontevedra).

2000: Monitora de Actividades de Tempo Libre. Curso de 200 horas teórico – prácticas e 150 horas prácticas, na Escola Galega de Tempo Libre, concedido pola Consellería de Familia e promoción de Emprego, Muller e Xuventude, 30 de Xullo del 2002. Cangas (Pontevedra).

2002: Jornadas sobre Intervención Integral nas Persoas Maiores, celebradas os días 24 e 25 de maio, e organizadas pola Asociación Sociocultural e Educativa de Animadores/as e Educadores/as Buxaina. Vigo.

2003: Formación en Yoga pola asociación de yoga “Sanatana Dharma”, Zestona (Guipúzcoa).

2003: Educadora de Masaxe Infantil, titulo otorgado pola Asociación Internacional de Masaje Infantil (IAIM). Vigo.

2011: Curso de nivel superior de Comunicación en Lengua de Signos Española organizado e impartido pola Federación de Asociacións de Persoas Xordas de Galicia (FAXPG), cun total de 123 horas lectivas durante os anos 2008, 2009 e 2010. Vigo.

2012: Artesana Cerámica. Estudos na Escola Municipal de Artes e Oficios. Titulo da Concelleria de Educación. Vigo.

2011-12: Osteopatía e Biodinámica. Formación “Volviendo a la esencia” co Dr Kiril Yurievich Yarjo D.O. Vigo

2010, 2011, 2012 e 2013: Formación en Arteterapia Antroposófica. Rudolf Steiner. Adquiro a capacida con catro anos de formación e 1012 leccions para aplicar a arteterapia según a Dra Hauschka.

2015/16: Formación da Fundación Vivir Un Buen Morir. “Vivir un buen morir y el arte de acompañar” que consta de 9 seminarios e dous vivenciais.

2007 – 2011 Formación en Salud Holística e Materno-Infantil

2007-2010. Vigo
Asistencia ó Parto Fisiolóxico sen intervencións innecesarias, humanización do parto.
Comunicación para a Enfermidade e a saude.
Antropoloxía de xénero e saude maternoinfantil.
Os duelos. As pérdidas. A morte.

2006: Encontro con Laura Gutman, “La Maternidad como crisis vital” os días 27 e 28 de Febreiro en Santiago de Compostela, organizado pola Asociación Galega de Matroas.

2006: Curso impartido pola Associação Doulas de Portugal entre o 15 e o 17 de septiembro de 2006 en Lisboa.

2007: “Nacimiento, saber milenario”.
Curso impartido por Naolí Vinaver, partera mexicana, do 6 ao 8 de Xullo do 2007 en Mafra (Portugal).

2009: “Del desamparo a la violencia colectiva”. Seminario de formación con Laura Gutman. Madrid

2011: Formación para atención Perinatal e Neonatal, obradoiro para os profesionais da saude sobre a atención a morte perinatal e neonatal. Impartido por Sue Steen RN. MS. E organizado por UMAMANITA. Madrid.

2007: Curso impartido pola asociación en apoyo da lactanción materna CHUCHAMEL, na persona de Marisol Santomé, comadroa de atención primaria do Sergas e presidenta da asociación, os días 16 e 17 de Marzo de 2007, Moaña (Pontevedra).

2011: Monográfico sobre Lactación Materna; Actualización. Organizado pola Asociación DeLeite en representación da Federación Galega de Lactación Materna. Ourense e Vigo.

DATOS PERSONAIS:

Lucía González Vicente
Idade: 57 anos
Enderezo: López Mora 5 – 5ºC, Drcha.
36211 Vigo – Pontevedra.
Teléfono: 986 654 067/ 658799470
e-mail: luzia@fundacioneomaia.org
(Actualizado en outubro do 2018)