Masaje Infantil

A masaxe infantil invita á comunicación entre pais-nais e fillos/as. A pel, o órgano mais grande do corpo, ofrécenos un mundo ilimitado de sensacións que mais dunha vez serán portadoras de valiosos mensaxes.

Os bebés aínda que non poidan expresalo con palabras tamén séntense cansados, solos o nerviosos, neses momentos o simple contacto das nosas mans transmitiraslle apoio e atención. Un bo día sorprenderannos cando pídannos coas súas propias palabras unha masaxe e nos saberemos que esa é unha maneira de dicirnos que queren sentirnos cerca.

Obxectivos: facilita unha estreita e positiva relación entre pais-nais e fillos, unha vez aprendidas as técnicas, a practica é tan sinxela que podemos adaptala a nosa forma de vivir e as nosas necesidades.

Funcións: Pode aportarnos respeto, interacción, escoita e adaptación entre outras cousas.
Gracias a masaxe podemos ofrecerlle esa dedicación completa: observamos as súas expresións para saber os movementos que prefiren, as zoas do corpo que mais lles gustan e cando é suficiente.

O través das sensacións do tacto, o bebe forma as súas propias impresións sobre o mundo que o rodea, incorpora pautas e recursos para abrirse a vida, crecer e desenvolverse. Así deste proceso dependeran as súas relacións persoais, a seguridade, a autoestima e a capacidade de amar e ser amado.
É un elemento importante para poder regular as funcións fisiolóxicas do organismo e estabilizar o sistema nervioso, tanto da nai como do fillo.
O través da pel chegan sinais o cerebro que regulan a actividade hormonal e que permiten equilibrar os momentos de acción cos de descanso.
O tacto méntennos unidos, aumentando os desexos de coidalo, facilitará entendelo seu pranto, as súas necesidades, e estados de animo.

Os nosos cursos son de dez horas repartidas en cinco sesións.

Prezo: o curso completo 100€ por familia, todo incluído. As socias de Eomaia e de DeLeite terán un desconto dun 20% do total.

+ info:
www.fundacioneomaia.org