Apadrinamiento

Apa-amadriñar a unha egua na finca de A Seara ten dúas maneiras de facelo posible.

a) Podes facerte socia/o

da Fundación Eomaia Ir a colabora e pagando os 60€ da cota anual poderías ser padriño ou madriña de algunha delas.

b) Pagando 45€ o ano

no que non terías a categoría de socio/a de Eomaia pero si de apa-amadriñar algunha das eguas.

Como facelo

O padriño ou madriña pode chamar para preguntar como está e vir a visitala poñéndose de acordo cos/as coidadores/as.

Os cartos estarán destinados ao coidado do animal, para comprarlle alimento e gastos de veterinario.

Faise previo aviso no teléfono 660 51 96 55 o por medio dun correo electrónico a fundacioneomaia@gmail.com cos seguintes datos:

• Nome do padriño-madriña.
• Idade
• Dirección postal, teléfono e correo electrónico

Recibirás un título impreso de apa-amadriñamento que poderás renovar as veces que queiras.