ASÍ NACEMOS

Eomaia constitúese como fundación en novembro do 2009 en resposta a unhas necesidades e demandas sociais, coa finalidade de desenvolver unha actividade humana e próxima, a través da creación de redes de colaboración e espazos de comunicación entre persoas.
A través da Fundación Eomaia, establécense distintos focos de traballo relacionados coa atención persoal, o acompañamento e a mellora das nosas condicións de vida.
O noso nome, Eomaia, vén dun dos primeiros mamíferos placentarios que representan o tránsito entre a vida dos anfibios e a dos futuros mamíferos. Viviu hai 125 millóns de anos e o nome que lle deu o seu descubridor significa nai do amencer.
Camiñar nesa vía entre a capacidade de nadar mergullados baixo a auga das cidades e a necesidade de chegar a un lugar sensible, ao aire libre, onde podamos expresar as nosas emocións. Actuar como a placenta que media entre a mamá e o bebé e fai posible que dúas naturezas diferentes convivan, sumando a favor do crecemento e a saúde. E chegando ao entendemento mutuo.

OBXETIVOS:
• favorecer os tránsitos da chegada e a despedida da vida.
• crear espazos para o coidado das familias.
• formación de persoas libres e coidadosas consigo mesmas e a súa contorna.
• acompañar no respecto as decisións vitais.

I Certame Arte Postal “En Feminino”

I Certame Arte Postal "En Feminino"   Bases do I Certame Arte Postal “EN FEMININO”  Con motivo da celebración do Día contra as violencias de xénero e o Día da Muller traballadora, a fundación EOMAIA convoca o Primeiro Certame de Postais sobre o papel da muller na...

Escritura creativa

Escritura creativa, Venres 30 de Outubro de 2020 ás 18:00 horas, no Local da Fundación Eomaia, Pza. Maior, 45, Ponteareas.