ASÍ NACEMOS

Eomaia constitúese como fundación en novembro do 2009 en resposta a unhas necesidades e demandas sociais, coa finalidade de desenvolver unha actividade humana e próxima, a través da creación de redes de colaboración e espazos de comunicación entre persoas.
A través da Fundación Eomaia, establécense distintos focos de traballo relacionados coa atención persoal, o acompañamento e a mellora das nosas condicións de vida.
O noso nome, Eomaia, vén dun dos primeiros mamíferos placentarios que representan o tránsito entre a vida dos anfibios e a dos futuros mamíferos. Viviu hai 125 millóns de anos e o nome que lle deu o seu descubridor significa nai do amencer.
Camiñar nesa vía entre a capacidade de nadar mergullados baixo a auga das cidades e a necesidade de chegar a un lugar sensible, ao aire libre, onde podamos expresar as nosas emocións. Actuar como a placenta que media entre a mamá e o bebé e fai posible que dúas naturezas diferentes convivan, sumando a favor do crecemento e a saúde. E chegando ao entendemento mutuo.

OBXETIVOS:
• favorecer os tránsitos da chegada e a despedida da vida.
• crear espazos para o coidado das familias.
• formación de persoas libres e coidadosas consigo mesmas e a súa contorna.
• acompañar no respecto as decisións vitais.

Actividades Criadeira Xaneiro 2021

Actividades: Primeiros auxilios para bebés, 15 xaneiro de 17h a 20h. Alimentación regulada polo bebé, 29 xaneiro de 17h a 20h. Reserva: 658799470 fundacioneomaia@gmail.com Pza. Maior, 45, Ponteareas

O Apalpador

O próximo xoves día 17 faremos un obradoiro en liña no que falaremos sobre o Apalpador. E un obradoiro organizado polo Instituto Galego de Psicoterapia e o Grupo de Apoio Mutuo DI.ME. Diversidade Mental. Para poder participar é necesario que as persoas interesadas...