Escritura creativa

Escritura creativa, Venres 30 de Outubro de 2020 ás 18:00 horas, no Local da Fundación Eomaia, Pza. Maior, 45, Ponteareas.
Atención, embarazo e crianza

Encontros puntuais de 3 horas de duración, guiados por Sofía González Salgado, comadrona. Cada sesión tratara algún dos seguintes temas: Parto en movemento. A importancia do movemento no parto e como paliar a súa ausencia. Lactancia para nais e acompañantes. Como...
Escritura creativa

Escritura creativa, Venres 25 de Setembro de 2020 ás 18:00 horas, no Local da Fundación Eomaia, Pza. Maior, 45, Ponteareas.
Baños de bosque

Baños de bosque. Actividade guiada por Céline. 10 de Setembro de 18:00 a 20:00
Escritura creativa

Escritura creativa, Venres 28 de Agosto de 2020 ás 19:00 horas, no Local da Fundación Eomaia, Pza. Maior, 45, Ponteareas.
Autocoñecemento e acompañamento

Autocoñecemento e acompañamento, Xoves 13, 20 e 27 de Agosto e 3 de Setembro de 2020 de 19 a 21 horas, no Centro Cultural de Angoares, Ponteareas.
Equilibrio e harmonía

Equilibrio e Harmonía, Luns 3 e 10 de Agosto de 2020 ás 19:30 na entrada do pazo do parque de Castrelos, Vigo.