COLABORA

COMO SE FINANCIAN OS PROXECTOS DA FUNDACIÓN EOMAIA

• As cotas de asociados.
• Os apa-amadriñamentos das eguas da Seara.
• Os ingresos por servizos de acompañamento e outros especializados.
• Os ingresos polas actividades e encontros na finca da Seara e no local de Eomaia en Ponteareas.
• Doazóns puntuais.

COMO PODO COLABORAR

1. Asociate con unha cota anual de 60€ anual.
  2. Apa-amadriñar unha egua da Seara 60€ anual.
  3. Socio/a e apa-amadriñar 100€ ao ano.

Ao estar os proxectos baixo o amparo da fundación Eomaia, as cotas teñen unha desgravación fiscal consecuente por estar destinadas a proxectos de desenvolvemento social sen ánimo de lucro (Ley de Mecenazgo).

A túa colaboración tamén pode ser difundindo o nosos proxectos nos teus círculos de amizade, redes sociais, lugar de traballo…

Tamén podes participar activamente nos proxectos da maneira que ti elixas. Para isto ponte en contacto con nós a través do correo electrónico.

OS INGRESOS PODES FACELOS POR:

1. Ingreso na conta de Fundación Eomaia n.º ES65 2080 5056 1330 4005 2839 de ABANCA.
2. Por domiciliación, enviando ao correo electrónico os teus datos, nome, telefóno e n.º de conta. Así como a modalidade de financiación á que queres optar.
3. A través de PayPal.

Se queres formar parte do grupo de simpatizantes e amigas/os, podes deixarnos o teu contacto e manterémoste informada/o das nosas actividades e novas.

FORMULARIO PARA COLABORAR