ABM Como colaborar

COMO SE FINANCIA O PROXECTO
Actualmente temos dúas vías de financiamento principais:
  • As cotas de asociados de 15 € mensuais.
  • Os ingresos por servizos de acompañamento e outros especializados.
  • Subvención da Deputación de A Coruña (ano 2018)

COMO PODO COLABORAR
  • Facéndote socia/o colaboradora/or de  Eomaia, Paxina de de colaboración Ao estar o proxecto baixo o amparo da fundación Eomaia, as cotas teñen unha desgravación fiscal consecuente por estar destinadas a proxectos de desenvolvemento social sen ánimo de lucro (ley do mecenazgo).
  • Difundindo o noso proxecto no teu círculo, redes sociais, lugar de traballo…
  • Participando activamente no proxecto da maneira que ti elixas. Para isto ponte en contacto nós.
Se queres formar parte do grupo de simpatizantes e amigas/os de A Boa Morte, podes deixarnos o teu contacto e manterémoste informada/o das nosas actividades e novas (pincha aquí)