LUCÍA GONZÁLEZ

Pinto desde que tengo memoria y agradezco que tantas veces la pintura me haya enseñado cosas de mi que no
sabía o no quería saber.

Me forme en Arteterapia antroposófia con el método de la Dr Hauska y logré integras mis inquietudes por el trabajo con personas en el ámbito social y de la salud y mi amor por el arte, comunicando los beneficios que la expresión artítia supone para el ser humano.

Participo de las narraciones que las personas cuentan en sus obras. Acompaño generando confianza y repartiendo migas de pan para volver a casa, a nuestro hogar interno, a nuestro espacio propio.

Acompaño la información con mi Currículum Vitae, pues son muchas las curiosidades que me han formado en la persona que soy hoy. Formaciones que también han moldeado mi forma de pensar sobre aspectos que tienen que ver con el cuidado del alma, y entiendo esto como el respeto que todo individuo se merece en su realidad, consciente de que existen tantas realidades como individuos.

Mi papel acompañando es de intercambio de conocimientos lejos de una disciplina o práctica dogmática. No tengo capacidad para hacer pruebas o clasificar, me centro en la escucha de la persona que tengo delante que sé que sabe de si misma, aunque aparezcan las dificultades. Acompaño en su búsqueda fortaleciendo el Yo desde la participación en su propio proceso para aclarar la maleza.

Sé que las necesidades precisan de ser escuchadas para poder reconocer qué es en lo que puedo colaborar y entender el conflicto que ocurre en el espacio íntimo y único del sujeto. Mi trabajo apoya a los equipos y las familias, consciente de su importancia.

Soy creativa, cercana y disponible. Estoy dispuesta a salir de un papel profesional, improvisar y también asumir mis frustraciones.
La expresión artística tiene muchas pistas para encontrar salidas. Mi labor es la de acompañar a las personas para que participen de su propio proceso y crear un hilo conductor que ordene y organice sus necesidades y recursos, útiles para acercarse a un mayor bienestar.

Pintar acompaña a la humanidad desde mucho antes que el lenguaje tal y como hoy lo usamos. Pintar nace con nosotras/os, nos hace falta para desarrollarnos, para comprender el mundo y nuestro entorno con una mirada que enriquece la diversidad. Pintamos para expresarnos y contarnos qué nos pasa. Creamos arte desde la mente, con las emociones y nuestros  movimientos y lo plasmamos en un papel, un volumen de arcilla, un paso de danza, una canción… Nos mueve saber quien somos y la creación artística nos da pistas que nos lo facilitan.

EXPERIENCIA PROFESIONAL.

No periodo que vai dende 1985 a 1996 impartí clases de debuxo pintura e manualidades en colexios públicos de Vigo. Asi como en Asociacións de Veciños e Casas de Oficios.

Dende o 2000 – 2004, traballo asistindo a persoas con daño cerebral na Asociación Alento en Vigo.

2004 – 2005: Cursos continuados como educadora de Masaxe Infantil en colaboración coa Asociación Pro-Lactancia Materna “Deleite”, no centro social de Coia-Vigo.

2002 o 2008: Monitora de yoga.

2007 “Luna Maya”
Estancia na casa de partos Luna Maya (San Cristóbal de las Casas, Chiapas – México) dirixida pola parteira Cristina Alonso Lord, asisto, como doula, durante dous meses, a mulleres en todo o proceso de maternidad, antes, durante e despois do parto, en estreita colaboración coas parteras.
Colaboro como voluntaria coa casa de acollida a mulleres.

2009: Fundo e Presido á Fundación Eomaia.
www.fundacioeomaia.org
info@fundacioneomaia.org

2010: Ponente no Congreso Internacional de Partería y Parto Humanizado “SABER NACER” San Cristóbal de las Casas, México.

2005-2018: Traballo acompañando a mulleres e familias no proceso de embarazo, parto e puerperio.

2003-2017: Educadora de masaxe infantil.

20013-2017. Traballo como arteterapeuta en sesións individuais e grupais.

2014-2015-2016-2017. Monitora de pintura e cerámica para nenos/as no camapamento organizado por Espazo Natura e Fundación Eomaia na Cañiza.

2016-2017. Acompañante e Monitora no campamento organizado Fundación Eomaia para nenos/as con outras capacidades no “Fogar do meu Burro”. Ames, Bertamirans. Santiago de Compostela.

2015 – 2016. Facilitadora nas formacións do programa da diputación de Pontevedra CONECTADAS 16, Monitora nos cursos de “Coidados á coidadora” en Mos, Pontevedra, e “Manualidades” en Cebreiro, Pontevedra.

2015 Arteterapía; “Os elementos e as emocións”. “Saude na sexualidade femenina” Monitora no CIM, Centro de Información da Muller, Concello de Soutomaior.

2016 Arteterapía; “As esferas planetarias” Monitora no CIM, centro de información á muller, do concello de Soutomaior.

2016 “Hábitos saudabeis”. Monitora no curso impartido dende o Gabinete de psicoloxía “Andares” no concello de Mos para grupos de mulleres e poboación en risco de exclusión.

2017 Elaboración da Tésis que serve como traballo para culminar á formación na Fundación Vivir un Buen Morir sobre a morte perinatal e as súas consecuencias na saude da muller e do seu eido. “ABORTAR, LO CONTRARIO A NACER. MORIR, LA CONSECUENCIA DE NACER. “

2018: Titulación de “Directora de Ocio e Tempo Libre”. 300 horas (150 horas teórico-prácticas + 150 horas prácticas)

2018: Formación de 20 horas en el Plan de Formación de la Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado.“Envellecemento activo e voluntariado 2018”.

2019: Jornadas de profesionales de la salud mental. Valladolid 5 y 6 de abril.“La revolución delirante”.

2019: Jornadas de Neuropsicología. “Aplicaciones e implicaciones no ambito educativo e clínico” impartidas por Javier Tirapu Ustarroz y orgaizadas por DOA Saude Mental.

En otros sectores:

Organizo actividades artísticas e elaboración de murais, en Colexios Públicos.

Traballei no concello de Cangas entre os anos 1996 e 1998 elaborando escenografías para teatro e na creacción da cabalgata de reis do nadal.

Teño ilustrado libros e contos, e deseñado e ideado logotipos e rotulación.

Exposicións individuiais e colectivas.

FORMACIÓN
1992: Auxiliar Clínica, F. P. 1º grado, concedido o 13 de Maio, 1992. Instituto de Formación Profesional Meixoeiro, Vigo (Pontevedra).

1992: Metodología didáctica, en el INEM, entre os días 30 de decembro de 1991 ao 14 de febreiro de 1992 no Centro Nacional “B” Coia, Vigo (Pontevedra).

1994: Curso de Formación de Monitoras, entre o 6 e o 24 de xuño de 1994, impartido pola concellería da muller do Concello de Vigo (Pontevedra).

1999: Confección de material didáctico, entre os días 26 e 30 de abril de 1999. Impartido pola Concelería da Muller do Concello de Vigo, (Pontevedra).

2000: Monitora de Actividades de Tempo Libre. Curso de 200 horas teórico – prácticas e 150 horas prácticas, na Escola Galega de Tempo Libre, concedido pola Consellería de Familia e promoción de Emprego, Muller e Xuventude, 30 de Xullo del 2002. Cangas (Pontevedra).

2002: Jornadas sobre Intervención Integral nas Persoas Maiores, celebradas os días 24 e 25 de maio, e organizadas pola Asociación Sociocultural e Educativa de Animadores/as e Educadores/as Buxaina. Vigo.

2003: Formación en Yoga pola asociación de yoga “Sanatana Dharma”, Zestona (Guipúzcoa).

2003: Educadora de Masaxe Infantil, titulo otorgado pola Asociación Internacional de Masaje Infantil (IAIM). Vigo.

2011: Curso de nivel superior de Comunicación en Lengua de Signos Española organizado e impartido pola Federación de Asociacións de Persoas Xordas de Galicia (FAXPG), cun total de 123 horas lectivas durante os anos 2008, 2009 e 2010. Vigo.

2012: Artesana Cerámica. Estudos na Escola Municipal de Artes e Oficios. Titulo da Concelleria de Educación. Vigo.

2011-12: Osteopatía e Biodinámica. Formación “Volviendo a la esencia” co Dr Kiril Yurievich Yarjo D.O. Vigo

2010, 2011, 2012 e 2013: Formación en Arteterapia Antroposófica. Rudolf Steiner. Adquiro a capacida con catro anos de formación e 1012 leccions para aplicar a arteterapia según a Dra Hauschka.

2015/16: Formación da Fundación Vivir Un Buen Morir. “Vivir un buen morir y el arte de acompañar” que consta de 9 seminarios e dous vivenciais.

2007 – 2011 Formación en Salud Holística e Materno-Infantil

2007-2010. Vigo
Asistencia ó Parto Fisiolóxico sen intervencións innecesarias, humanización do parto.
Comunicación para a Enfermidade e a saude.
Antropoloxía de xénero e saude maternoinfantil.
Os duelos. As pérdidas. A morte.

2006: Encontro con Laura Gutman, “La Maternidad como crisis vital” os días 27 e 28 de Febreiro en Santiago de Compostela, organizado pola Asociación Galega de Matroas.

2006: Curso impartido pola Associação Doulas de Portugal entre o 15 e o 17 de septiembro de 2006 en Lisboa.

2007: “Nacimiento, saber milenario”.
Curso impartido por Naolí Vinaver, partera mexicana, do 6 ao 8 de Xullo do 2007 en Mafra (Portugal).

2009: “Del desamparo a la violencia colectiva”. Seminario de formación con Laura Gutman. Madrid

2011: Formación para atención Perinatal e Neonatal, obradoiro para os profesionais da saude sobre a atención a morte perinatal e neonatal. Impartido por Sue Steen RN. MS. E organizado por UMAMANITA. Madrid.

2007: Curso impartido pola asociación en apoyo da lactanción materna CHUCHAMEL, na persona de Marisol Santomé, comadroa de atención primaria do Sergas e presidenta da asociación, os días 16 e 17 de Marzo de 2007, Moaña (Pontevedra).

2011: Monográfico sobre Lactación Materna; Actualización. Organizado pola Asociación DeLeite en representación da Federación Galega de Lactación Materna. Ourense e Vigo.

DATOS PERSONAIS:

Lucía González Vicente
Edad: 58 anos
Dirección: Luneda 36887. Os Blancos 1.
Teléfono: 986 654 067/ 658799470
e-mail: luziatitan@gmail.com
(Actualizado en mayo de 2019)